Våre kjøpsbetingelser

Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkludert mva. Vi tar forbehold om prisendringer i forbindelse med devaluering, valutasvingninger eller momsendringer. Vi tar også forbehold om feil i prisen som skyldes feil på siden. Prisene kan, ved forhold som er oppgitt her, bli endret uten varsel.

Tilgjengelighet
Varer som vises i butikk er i henhold til avtale om tilbud gjort i samarbeid og besluttet fullt og helt av oppdragsgiver. Varen vil være tilgjengelig for bestilling i en begrenset periode (normalt i 14 dager.)

Varer som er tilgjengelig i de fleste tilfeller er naturlig begrenset i tilgjengelighet grunnet at dette er spesial produserte varer for oppdragsgiver. Utseende og utforming er i henhold til oppdragsgivers ønsker.

Vi tar også forbehold om at fargegjengivelsen på produktene ikke er lik hos alle, og at den kan variere på ulike datamaskiner og skjermer.

Frakt og levering
Frakt og levering skjer i henhold til bestemmelser gjort mellom Racing Depot og oppdragsgiver.

Vi kan på ingen måte imøtekomme ønsker ut over de bestemmelser som er gitt av oppdragsgiver.

I de fleste tilfeller er det felles utlevering av tøy i henhold til oppdragsgivers bestemmelser. Skulle annet være avtalt og forsendelse skjer via post eller via andre frakt leverandører og noe skjer med pakken din er du sikret ny pakke, eller pengene tilbake dersom vi ikke kan levere samme vare. Det er trygt for både deg og oss!

Ved avtaler om betaling med kort
Betaling med kort: Dette er den raskeste måten å betale på, og det er like sikkert som å bruke kortet i en butikk. Betalingen behandles av Dibs, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. Med Dibs har man de samme garantier og den samme trygghet som i den fysiske verden. Det er ingen oppbevaring av kortnummer i nettbutikken. Alt foregår online, med direkte autorisasjon av kjøper og selger. Betalingssidene er sikret med SSL og alle kortdetaljer er kryptert.

Av sikkerhetsmessige grunner lagrer Racing Depot ikke ditt kreditkortnummer.

Du kan altså betale med Visa eller MasterCard/EuroCard. Vær obs på at du må oppgi CVV2-koden som står bak på kortet ditt. Dette er en 3- sifrert kode som står til slutt i signaturfeltet, og som sikrer at brukeren har et gyldig kort.

Racing Depot Org nr: 948 710 854 er forhandler av alle produktene du finner på denne nettbutikken er og ansvarlig for alle transaksjoner gjennom RacingDepot.no

Vi sender ikke varer til land i strid med restriksjoner i henhold til OFAC, EU og FN

Angrerett og retur
Kjøp via vår nettportal er risikofritt men i disse tilfeller uten bytte rett. Dette er i henhold til avtale gjort med din klubb/bedrift. Samtidig som varer ikke er standard lagerførte varer og er spesial bestilt til din klubb/bedrift har vi ingen mulighet til å ta varer tilbake. Slike avtaler må i alle tilfeller gjøres med din klubb/bedrift. Din klubb/bedrift kan i enkelte tilfeller ønske å gi dere muligheten til å kjøpe standard varer i fra vårt lager til avtalt pris. Disse varene så langt de er lagerførte kan i alle tilfeller byttes/returneres. Ved en evt retur godskriver vi din konto.

Ved retur av bestilte varer er det kunden som betaler returporto, jfr Lov om opplysningsplikt og angrerett m.v. ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted (angrerettloven). Etter samme lov tapes retten til retur av varer dersom varen er brukt eller på annen måte forringet og ikke lenger i salgbar stand. Varer som returneres skal ikke sendes i oppkrav til oss og skal i alle tilfeller være avklart på forhånd med Racing Depot

Feil eller manglende leveranser
Dersom du mangler en vare eller har fått feil vare i forsendelsen din, må du ta kontakt med oss raskest mulig. Sjekk den vedlagte informasjonen om det er varer som er restnotert før du kontakter oss. Send oss e-post på custom@racingdepot.no og skriv på faktura-/ordrenummer og hvilken vare som mangler eller er feillevert. Har vi gjort en feil retter vi selvsagt opp denne uten ekstra kostnad for deg. Hvis du oppdager at en pakke er skadet allerede ved avhenting på postkontoret hos din klubb eller bedrift, må du melde fra om dette med en gang på stedet. Oppdager du en transportskade først når du kommer hjem og åpner emballasjen - ta med deg hele forsendelsen inkludert emballasjen tilbake til postkontoret, og fyll ut et skadeskjema. Postpersonalet vil hjelpe deg med utfyllingen. (dette gjelder kun post forsendelser)

Dersom du har mottatt en vare som er ødelagt, må du også du kontakte oss så snart som mulig. Det er viktig at du ikke kaster emballasjen varene kom i, vi kan trenge den i forbindelse med vår forsikring.

Reklamasjon
Dersom du skulle være så uheldig å oppleve at noen av våre produkter etter kort tid får feil eller mangler vil vi i alle tilfeller behandle alle henvendelser i henhold til norsk kjøpslov. Vi kan i de fleste tilfeller reparere produktene lokalt men i enkelte tilfeller må vi benytte oss av anledningen til å returnere produktet til produsent. Vi må da i disse tilfeller berope oss muligheten til å beholde produktet i en lenger periode.

Skulle varen ikke være mulig å reparere vil vi i alle tilfeller levere nytt produkt i samme kvalitet. Vi beroper oss også muligheten til å erstatte vare ved en evt neste bestilling fra din klubb/bedrift. I og med at dette er spesial produkter designet og bestilt spesielt for din klubb/bedrift vil erstatnings varer i samme design kreve en lengre periode en normalt. Vi vill i alle tilfeller godskrive dine utlegg for evt retur av vare til oss. Alle returer skal på forhånd avtales med Racingdepot via custom@racingdepot.no. Retur uten godkjenning vil ikke bli behandlet.

Personsikkerhet
Racing Depot lagrer ingen andre opplysninger om kunden enn det vi trenger for å sende ut varer. Vi videreselger heller ikke slik informasjon. Ved betaling med kredittkort vil det bli benyttet en sikker, ekstern løsning som gjør at vi selv aldri er i kontakt med kortnumre eller bankinformasjon, og dermed kan heller ingen hente ut slik informasjon hos oss.

Til slutt
GO FORNØYELSE! :)


Share on FacebookShare on Twitter